Stand in the rain

Idag har jag pluggat riktigt ordentligt! Coolt va?
Efter skolan så kollade jag, mamma och Benjamin på ett avsnitt glee, shit vad bra sångare och sångerskor och underbara covers på låtar det har!
Men efter det blev det plugg, senare kom även Gylte över och jag hjälpte henne samtidigt om jag lärde mig massor :)) Dani skulle även varit med men hon kunde inte, synd.

Vaknade imorse med en rätt irriterande förkylning som sitter helt halsen och gör jag att jag måste svälja massa innan det kväver mig, typ. Har även väldigt ont i min hals och min sångröst är inte den bästa ;)
Idag har jag även använt mina nya svarta byxor från Vero Moda! Sköna som in i! Fast jag har inte fickor i dem så måste bära på min mobil hela tiden, hehe.

Nu sitter jag och lyssnar på glee covers på Spotify och väntar på att Grey's anantomy ska börja, längtar! :D

Ni får en liten bild från igår ;)

Kommentarer
Postat av: alice

Glee är sååå bra!, fin header förresten!

<3

2010-10-20 @ 21:15:23
URL: http://theheartofalice.blogg.se/
Postat av: Ida [Foto]

du är så sjuukt söt!<3

2010-10-20 @ 22:47:52
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0