Why can't it always be Saturday?

Nu är det söndag igen. Söndagen är en av det värsta dagarna på hela veckan.
Man måste göra så mycket och samtidigt har man ångest inför skolan dagen efter.
Egentligen borde jag plugga, städa mitt rum och plugga lite till. Ändå sitter jag här med min dator är inne på Facebook och bloggar. Hmmm, gör jag rätt nu? Kanske inte men det är fortfarande helg så jag kan chilla lite till ;)

Nu har jag varit vaken i 8½ timme, räkna ut när jag gick upp nu. Men det är i alla fall länge.
Jag skulle sjunga i kyrkan idag så jag pallrade mig upp ur sängen och stapplade iväg till kyrkan. 
Sjöng och såg de små söta ungarna i Lilla gruppan dansa :) Det var jätteduktiga!
Träffade min fiina vän Emma som kom även fast hon var förkyld och hade mycket att plugga. Min ängel.
Snackade med Sara och My tills föräldrarna ville hem, de är mysiga. My och Sara asså ;)

Så där är min dag nästan hittills i en kortfattad text :)

Borde kanske nämt att de är rätt galna också ;)
saara.blogg.se bild.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaa, såklart vi är galna! bilden... MINNEN!<3 Älskade den kvällen!!



Och du är rätt mysig du med tjejen<3

2010-10-17 @ 19:48:28
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0