You drive me crazy!

(Måste bara varna för spoiler varning på desperate housewifes lite längre ner ;))

Idag har vi haft religion och det betyder Kristendomen denna gång. Trodde det skulle bli jobbigt men det gick bra och jag lärde min religionspraktikant lite saker, hihi. Det var roligt, kände mig faktiskt rätt duktigt just då ;)

Sepehr: Judarnas påsk, var det inte något om att den förstfödde sonen skulle dö...?
Hannah(lärarpraktikant): Jag vet faktiskt inte...
Jag: Hanna var det inte så här ect...
Hanna: Sepehr lyssna nu på Olivia så får du lära dig något.
Jag: Jo...

Kolla vad duktig jag är, heh. Orkade inte skriva ut allt jag berättade ;)

Idag har jag bara pluggat lite.. Inte bra Olivia. Det har blivit lite No och sen till kvällen blir det Engelska.

Men innan allt detta kommer hända så börjar Desperate Housewifes igen! Jag är jätteglad och imorron börjar Grey's Anatomy! Detta är det ända skälet till varför jag gillar hösten... Alla program börjar igen!

Och det ser ut som om de kommer få sällskap ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Aaa, verkligen :)

2010-10-07 @ 18:48:10
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0