9/11, So now I have short hair.

Idag är det nio år sen World Trade Center rasade.
9 år sen man förlorade mer än 2000 människor, 9 år sen hela världen grät, 9 år sen 2000 människors familjer förlorade sin älskade man, fru, son, pappa, mamma.
Så sänk en bön till alla människors familjer.

Men det finns fortfarande glädje i världen :)
Igår åkte jag och klippte mig så nu är jag kort hårig igen! Jag fick även nya skor och en ny Hood-tröja! :D
Väldigt glad för allting :)

Min snyyygga skor! :D

Kan ni gissa vilken som är min? ;)

Den roosa! :D

Min nya frisyr och jag är väldigt nöjd och glad över den! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är du Pink-Olly!;P

Ditt hår blev jätte snyggt!!;D <3

2010-09-11 @ 14:27:09
Postat av: Sara

Högstadiet i ett nötskal!!!



Alla tankar och böner till de människor idag, <3

2010-09-11 @ 19:45:38
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: maja

ÅHH najjss tröja, snyyygg ;)

ÄLSKA DITT HÅR ! :D beautiful :*

puusss på dejjjj ! <3

2010-09-12 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0