a day has past again..

Nu har måndagen gått. Nu är det bara 4dagar kvar tills nästa fredag!

Okej, det var någon som tyckte att jag skulle visa något av det jag ritat och jag kan bara säga att jag kan egentligen inte rita men gör det i alla fall. Så därför kommer jag nog inte visa något fören jag tycker att det blev något bra ;)

Jag överlevde en dag till, det är i alla fall posetivt men det negativa är att vi närmare oss onsdag och jag HATAR onsdagar. Slöjd, Bild och jag slutar tjugo i fyra. Härligt.
Jag säger bara bort med dem praktiska ämnena!

Men imorron är en bra dag, den bästa av alla skoldagar för den delen. Börjar 9.05 och slutar 14.20(tidigaste dagen) och på eftermiddagen blir det Milla och Emma. Det var så länge sen det bara var vi tre ;)
Det kommer bli jättekul!

Idag får ni en liten bild på mig där mitt hår och mina läppar har ett eget liv xD


Kommentarer
Postat av: Sara

WHAT? De praktiska ämnena är ju de bästa!! Jag skulle ge allt för en syslöjdslektion just nu!!!

hehe, du kommer nog gilla gymnasiet...

2010-09-13 @ 19:50:28
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

1-> Imorgon kommer att bli great!;p

2-> ÄLSKAR BILDEN!!!! VARFÖR SKA DU ALLTID BLI BRA PÅ BILD?! ORÄTTVIST!XD

2010-09-13 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0