En FF Myskväll

Ett sms om att Mille kunde ha myskväll oh sova över från lördag till söndag för hennes föräldrar skulle bort. Så klart jag kommer! Fredag kl sex blev det och även Klara, Emma, Milla(så klart), Astrid, Annika och Amanda var där :))

Vi kom dit snackade om lite allt möjligt och skrattade väldigt mycket. Åt god chipsgratäng med ketchup (vilket Milla tyckte var väldigt konstigt). Sen så hoppade vi studdsmattade och rullade på varandra, när Astrid gick på Toa så gömde vi oss problemet var att hon hämnades med att skicka sms till massa av mina kontaker där det stod: "Hej, du är söt! <3". Tack Asse!
Och då började vi skicka massa konstiga sms till allas kontaker(som då hade med sina mobiler) och vi körde även sms lekar(vilket gick liite över styr).
Det slutade i alla fall med att jag smsade med en kille, som jag aldrig smsat med innan, hela kvällen.

Sen skrämde vi upp varandra lite.. Oups. Men det var kul xD

En mysig kväll och övernattning blev det i alla fall och en vacker himmel :))

Jag och Milla <3

Från vänster: Klara, Milla, Amanda och Emma! :D

Den vackra himlen<3

Från vänster: Annika, Emma, Amanda, Klara och Milla på kanten(detta var när Annika läste upp vad vi skulle skicka till en kontakt i vår kontaktlista xD)

Lilla Asse! <3 (som jag flera gånger under kvällen ville döda...haha)

Sen har jag inga bilder sen morgonen för sen blev vi lite rädda xD men här vaknar vi i alla fall. Klara och Emma sov inte över så när jag skulle gå och lämna Klara vid bussen och sen gå hela vägen tillbaka igen, det var då det blev läskigt ;)

En mysig och underbar kväll med härliga vänner och en del djupa snack :))<3
Måste göras snaart igen och det blir det ju, nästa lördag! :D

Fisk på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0