Härlig fredag och ny lördag!

Igår hade jag en härlig kväll med Joj. uppstart(fårngarna på fortet) och mycket mer.
Sen blev det agape och massa flumm innan några stycken stack och spelade Laserdome vilket var jätteroligt! :D Kom på 6 plats av 17 så var lite stolt, var även bäst av tjejerna (a) <3
Mysig kväll var det i alla fall :))

Idag har jag träffat Sanne och vi gick en stund på Nova och sen satte vi oss ute på en filt och spelade scrabble, mysigt värre :)<3
Ikväll blir det myskväll hos Milla för hennes föräldrar är borta! Längtar! <3

Jag och Sanne <3

Ni kanske ser att jag behöver klippa mig och så har ni rätt! Det blir nog på tisdag för vi kan inte tidigare ;) Dessutom kanske jag ska färga håret eller tona eller vad man gör, hos en frisör, men så blir det nog tidigast på Höstlovet. Men om ni skulle säga en hårfärg jag passar i(och inte min egen) vilken?

Kommentarer
Postat av: alice

mörkare eller lite rödaktigt tror jag hade passat perfekt på dig!

2010-09-04 @ 18:16:40
URL: http://theheartofalice.blogg.se/
Postat av: gylte kiiing (a)

så du ska tona/färga då! blir de hos frisören endå då ? ;)

haha trodde faktiskt nt du skulle göra de för du har varit "emot" de innan ;)

men ja tkr du ska ha mörkare såfall! typ chokladbrunt, men inte allt för mörkt!!

2010-09-04 @ 23:49:34
Postat av: Emma

Jag tycker du skulle passat i en brun färg, inte för mörk men inte heller för ljus;) En lite mellan ;)

2010-09-05 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0