Min Helg, min sköna helg.

Igår blev det en skön myskväll med några underbara tjejer! <3
Vi åt good mat och efterrätt, kollade på underbar film: The Last Song, snack om allt möljlig och sen det bästa. Mobbning av Genarp och Lyngby! :D Det var så sjukt roligt, kommer inte ihåg när jag har skrattat så sist!

Kom hem vid halv tolv och sen blev det uppstigning vid 8.28 idag! Helt sjukt. Jag skulle vara med och leda lovsång i kyrkan så vi skulle träffas där vid halv tio men mamma skulle vara där kvart över så jag var där kvart över.
Nu är jag trött men jag har ändå har jag pluggat och skrivit första utkastet i svenska/so= politik. fast det är så hemskt faktiskt ;)


Söötisarna! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni bara mobbar Genarp/Lyngby för att ni vet att det är bäst!!! XD

2010-09-12 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0