Soon, it's time for change.

Regnet faller ner från himlen, mitt raka hår är lockigt, valet är färdigt och jag har precis som matte läxan.

Alla blev nog lite chockade när man fick se att SD(sverigedemokraterna) kom in i riksdagen och fick dessutom mer än KD(kristdemokraterna). Inte för att jag tycker att alla borde rösta på KD men kom igen bara för att KD är "kristet". Vadå, SD är Rasistiskt!
Det har typ tagits reda på, vet inte hur, att det som röstade på SD var män mellan 18-29. Dem vet antagligen inte vad i hela världen dem röstar på! 
Jag är i alla fall glad för att Alliansen och inte de Röd-Gröna.

Glömde ta bilder från när jag hade platt hår så det får ni tyvärr inte se ;) Men vi överlever eller hur :))

Åh, förresten om ni inte fattar det så är jag Kristen! Kände för att berätta det idag!
Jag är KRISTEN! :D
Jag tror på en himmel och ett helvete. En Gud och en djävul. Jesus och den helige anden. Onda andar och änglar. På att känna och se Gud i naturen för det är den han har skappat, jag läser bibeln för jag tror att det är Gud ord. Och ni som har problem med att jag är kristen, ni, är bara avundsjuka för jag har något som ni inte har.


Jag tror på att Gud skappade denna kväll!
God Bless You All, <3


Kommentarer
Postat av: Ida [Foto] TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG !

Hej, vill du bli veckans blogg ?

Gå in och kommentera då!

2010-09-20 @ 18:26:30
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/
Postat av: Sara

Faith

2010-09-21 @ 15:22:12
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0