Times flies away like you and I did

Ja, tiden flyger iväg. Denna veckan har knappt gått och nu är det snart fredag! Jag fattar det inte och jag går i åttan, jag är näst äldst på skolan och jag har bara mindre än två år kvar i grundskolan! :O

Men i alla fall idag har jag haft No-prov och jag kan bara säga så att jag blir väldigt förvånad om jag får MVG, haha. Man kunde få max 58 poäng. VG var 40 poäng(hoppas hoppas!!) och sen G var 20.
Jag chansade på minst 5 uppgifter så ;)

Musik, franska, So och minnen har det blivit i eftermiddag, och choklad för det behöver jag idag! <3
Puss på er.


R.I.P
we all miss you but especially her

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-09-10 @ 09:22:51
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0