Bara för att tiden håller på att rinna ut.

Snart Snart Snart är det påsklov. Det första året på flera flera år jag inte behövt åka till Katrineholm. Det ska bli skönt att få vara hemma.
Dessutom har jag namnsdag på fredag med namnet Olivia!

Idag har varit en väldigt stressig dag. Eftersom vi har temavecka håller vi på med teater och killarna i vår grupp vill inte och vägrar bete sig som normala människor. Jag vill bara hoppa på hela gänget och strypa de.
Men vi tjejer har hållit ihop, men på eftermiddan så slog någon sjukdom till, för nu är jag hemma och jag mår skit dåligt. Varm sen kall, håller på att somna, känner mig yr och har fruktansvärd huvudvärk...
Jag tycker inte om idag.


Bara för att jag satt och skrattade med dessa två på lunchen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0