Bara för att vi inte alltid är jättesmarta, men det är det som gör det så roligt!

Igår direkt efter att ha kommit hem från Emma så slängde jag mig in i duschen och sen så stack jag igen. det blev filmkväll hemma hos Maja med då Maja, Gylte, Aylin och Ida :))
Det blev en mysigkväll eller för mig var den mer läskig eftersom de filmer vi såg var skräckfilmer! det blev The Unborn och Sorority Row.
Sen så var vi ju inte så smarta så när Ida och Aylin gått hem så gick jag, Gylte och Maja ut. Så vi blev seriöst livrädda, det kände som om mitt hjärta stannade... HAHAHHA xD Men det var roligt för Maja och Gylte blev så sjukt rädda sen eller iaf Gylte, hihi, hon är sööt!♥

Sorority Row ;) denna var mer action!


The Unborn, den var helt weird först men sen blev den mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0