Dance, Laugh, Movies, Walk, Watch the Sunset & Live

(Skrivet 16.00 tisdag men såg precis att jag inte hade publicerat det)
Nu har jag kommit hem från en underbar helg med Emma! Jag har precis duschat, borstat mina tänder och tagit en huvudvärkstablett, hehe ;)
Nu kommer bildbomben från helgen!

Först tog vi en promenad med lilla Simba som snart fyller 1:




Sen blev vi flummiga och trötta ;)


(Bara för att detta är den bästa bilden jag någonsin sett!!!)



Sen tog vi en kvällspromenad till deras lilla damm, där vi stötte på Pelle och Labas :)


Vår vägvisare ♥






Jag älskar dig Emma Gydenius ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Så otroligt underbara bilder! Du är typ så otroligt duktig på att fota!<3

Och våra flummbilder var typ vackrast XD Jag fattar inte vad jag egentligen tänkte på bilden där jag pakar HAHA!XD

Älskar dig med Olly Karlsson! <3 MassaMassa<3

2011-04-20 @ 08:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0