Livet springer fram och drar med mig utan problem.

Idag så var Gylte sjuk, saaaknade henne!♥ Men jag och Maja hade de bra i alla fall!

Efter skolan så drog jag in till stan där jag skulle träffa Frida, sen skulle vi ta tåget till henne. Men innan jag hann träffa Frida så stötte jag på Sara! Letade efter blont hår och hittade helt plötsligt Saras blonda lockar så jag sprang och gatan och överföll henne! Det var roligt det blev änndu roligare när vi fick goodiebags! Med tuggimmi, cosmopolitan och massa annat!
Sen kom Frida och väl hemma hos henne så gjorde vi en liten "photoshoot". Eller jag blev hennes "modell" till hennes bildprojekt! Der var också roligt och Frida är grymt duktig på att fota! :D
Det blev en mysig eftermiddag men en väldigt bra vän!♥

Jag och Frida för mååånga år sen! <3

Jag idag ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, den där "överfallsbiten" stämde verkligen, blev sjukt rädd! :P Men det var trevligt!! :P

2011-04-28 @ 22:00:29
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Frida

Taack för hjälpen!! :D

2011-04-29 @ 07:50:22
URL: http://www.novis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0