Mess of me, The Sound, Yesterdays, Oh Gravity, Stars, Free, Ammunition, Meant to Live, Your Love is a Song, Politicans och så mycket mer!

Idag fyller min fiina pappa hela 45 år! Nu är han snart gammal och det påminde jag honom om ;)
Det kommer bli en dag på stranden med jordgubbar och annat mys!

Förresten så fick han världens bästa present av familjen! Vi ska till LONDON och se SWITCHFOOT! Mitt och pappas favoritband i hela världens!! Fatta jag har lyckats hålla det hemligt i hela freaking 3 veckor! :O
Men nu nu kan jag säga det så jag gör det här! Sen hoppas vi att vi ska hinna gå på Hillsong också, som är en megastooor kristen kyrka i London! :D
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, fatta vad glad JAG och Pappa är! :D Mamma är mest glad för att vi ska till London!

2010 på sommaravslutningen med kyrkan!

2007 i Tunisien på en kamel                                   o                                  2009 på mammas födelsedag!

Några år sen, hahah, så små alla ser ut! Detta var typ 2004- 2005!

Älskar er min underbara familj♥

Kommentarer
Postat av: ida<3

ÅJHHHHHH HILLLSONG.



jag dör av avundsjukningshet ( eller vad man säger ) hahahahaa. Hade verkligen velat se dom! <3

2011-08-06 @ 12:18:06
URL: http://idaaaaass.blogg.se/
Postat av: Sara

Så fin bild den sista var! :)

Haha, din pappa måste vara jätteglad nu! SÅ kul för er!! :) och ni måste hinna till Hillsong, de var verkligen AWESOME!!! Den bästa gudstjänsten ever. SÅ BRA! Lovsången: AMAZING!

2011-08-06 @ 14:08:38
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0