Mina minnen har blåst bort som sandslottet vi byggde

En dag i skolan. Vårt sista skolfoto, helt sjukt! Detta var mitt 10:e och sista skolfoto på min skola... Så det kändes lite sorgligt fast jag längtar lite till gymnasiet! Och detta var första gången alla i klassen plus båda våra lärare var med! Vilket var jättebra för äntligen får vi ett med alla♥

Nu på eftermiddagen så har jag hängt med vackraste Maja! Vi drack goood monster och satt och pratade om allt! Det är så mysigt att bara vara och snacka med henne! Tack för denna dagen♥

En bild på mig och Maja när vi var på nova med Amanda i vintras♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tänkte att det inte kunde vara bild från igår, massa vinterjackor och halsdukar ju! :P

2011-08-24 @ 08:19:58
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0