those clear blue eyes

Idag åker jag hem till min fina bästavän Emma♥ Vi träffas verkligen så mycket vi kan innan skolan börjar för sen blir det bara så mycket skola.

1. Hon ska börja tvåan vilket sägs vara det jobbigaste skolåret(okej, jag vill inte skrämma dig Emma)
2. Jag ska börja 9:an... Behöver jag säga mer.
3. Hon bor på landet...
4: Jag bor i Lund

Så nu träffas vi asmycket för sen kommer vi bara träffa varandra 1 gång i veckan. Okej, vi kanske kommer sova över rätt mycket men men hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

2:an - 9:an, landet-lund... Hur ska vi någonsin kunna träffas? XD<3 Det är ganska bra att det finns saker som heter lov!<3 Typ som sagt, i sommar har vi träffats MASSA :D<3

2011-08-13 @ 15:46:47
Postat av: Sara

Haha, japp. Tvåan är den jobbigaste! Det är tufft! Klarar man tvåan klarar man ALLT ;-)



Förresten. Du har gått upp tidigare än nio efter Nyhem. När du sov hos mig! ;-)

2011-08-13 @ 18:24:25
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0