Sen ska man dö för sniglarna också!

Igår var det fredag, vilket betyder Joj och Agape! Dessutom träffade jag fiina Emma och vi dansade en dans vi inte förstod och pratade massor även om vi borde dansat♥

På Joj var det fullt av ungar, vi var typ 26 barn/ungdomar från åldern 5- 20! För i vår nya dans "You Hold My World In Your Hands" så är det en del när de mindre ungar springer in och så ska vi dansa tillsammans med dem! Underbart. Jag dansade med en liten tjej som heter Anna och hon var sjukt duktig! Kom ihåg dansstegen innan jag gjorde det och var bara sådär underbart söööt!♥

Sen var vi med om ett litet "äventyr"... Maja tappade bort sin mobil och inte var som helst utan i toalettstolen! Och vem fick rädda den? Jo JAG! xD Fast det var kul med massor av skratt och ett roligt minne att se tillbaka till!

Agape kom och jag skrattade och skrattade. Det är så skönt att hänga med människor som verkligen kan få en att skratta. Tack Emma, Milla och Asse för att ni förgyllde min kväll♥



Suddiga och galna blider! Älskar er galningar!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah!! Började skratta direkt när jag såg rubriken! Så bra Jonas var! :)



Du glömde ju nämna bita på naglarna biten ... ;)

2011-12-03 @ 16:30:43
URL: http://fromtheheartofsara.blogspot.com
Postat av: Emma

Du är Majas hjälte i nödens stund, haha! :D

Awesome fredag kväll blev det! Kommer knappt ihåg vad vi skrattade åt dock, MEN skratta gjorde vi iallafall! :D<3<3 alskar er folk!<3

2011-12-03 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0