Sjukdom...

Sjukdom har drabbat Olivia. Japp, jag har varit hemma hela veckan och det har varit tråkigt. Det låter konstigt men jag vill tillbaka till skolan men mest för att jag inte vill hamna så långt efter ;)

Så mina dagar har spenderats framför tv:n med One Tree Hill, Jane Eyre och Sagan om Ringen. Kolla på de filmer de är underbara!
Lite Stillbilder från Sagan om Ringen filmerna, hitta fler bilder HÄR.

Sam och Frodo

Mitt favorit-vän-par Merry och Pippin!

Hootie! Orlando Bloom som Legolas!(snyggasre i filmen)

En annan snygging! Viggo Mortensen som Aragon!

Älskar detta kärleksparet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Merry and Pippin, forever the greatest!:D<3333

2011-01-19 @ 16:47:40
Postat av: Emma

Krya på dig massor och blir frisk snart!!!<333333

2011-01-19 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0