This is a NEW year

Och eftersom det är ett nytt år och för att vi inte längre har två 00 i 2011 så tänkte jag ha lite förändringar på bloggen.
Jag har tänkt såhär:
 - Mindre om inlägg om min vardag(kortare texter)
 - Mer bilder från min vardag när jag väl gör inlägg(får bli bättre på att ta med min kamera ;))
 - Mer om film, böcker& serier.

Men ni får också gärna kommentera om vad ni skulle vilja stå i bloggen. Vad ni tycker jag ska fortsätta med att skriva, vad jag borde börja skriva mer om och vad jag ska sluta att skriva, hehe.

Detta är något som ni kommer få se lite mer av på min blogg. Stillbilder från nya filmer eller äldre bara för att det är kul ;) Mer skrivande om serier och filmer helt enkelt :)<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara säga att du kunde inte valt en bättre film att börja ha stilbilder från!(A)<3

2011-01-19 @ 22:15:30
Postat av: Anonym

Sötunge <3

2011-01-20 @ 08:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0