a year without you is like a day without rain

Jag hade 26 underbara timmar tillsammans med en väldigt fiin Sara! Såg den sista Harry Potter och vi överlevde, mitt hjärta gick lite sönder aldrig kommer vi se en ny Harry Potter film, tog massa foton utanför kyrkan så att folk stirrade på oss, mysade ner oss i hennes soffa och såg på Taken, satt uppe och snackade,  somnade sent och vaknade tidigt tidigt... Sen låg vi i sängen hela dagen förutom när vi åt och fixade med djuren.

Ps. Överskriften var för att jag och Sara började sjunga fel hela tiden och kunde inte byta tillbaka till det rätta xD

Jag hade det sjukt mysigt och jag hoppas att vi kan göra det snart igen♥



Ni ska veta att jag valde de fina bilderna och inte de galna, hehe ;)
Bilderna kommer från Saaras blogg


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, bra, du valde de bloggvänliga bilderna :P får ta o skicka alla galna till dig sen!



Tack för de 26 timmarna! <3

I'll see you soon then<3

2011-07-15 @ 21:17:05
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0