Himlen är oskyldigt grå

Nu sitter jag här i mitt egna rum i x-holm. Eftersom jag sover längst och är uppe senaste så fick jag mitt eget rum för att jag inte ska störa andra eller bli störd.
Igår var det så varmt att jag höll på att smälla av när vi klev av tåget. Men nu när vi kommer så följer molnen efter oss! De är fortfarande varmt men solen lyser inte...

Just nu tycker inte jag om blogg.se eftersom de inte villlägga upp bilderna som jag har tagit från Hypable på de första bilderna från Hungerspelen! Men klicka HÄR och bläddra ner så får ni se dem! Jag älskar de!!♥
Bara för att förvarna er så kommer jag vara HELT galen halvåret framåt ända tills Hungerspelen kommer ut och då kommer jag bara bli ännu mer galen, hehe ;)

Så här får ni en gammal bild från 2008 när jag fick mitt rum!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0