Mitt i vinter där är du.

Igår var en bra dag! Jag träffade fiina Ida, vi åt pizza och drack cola och sen låg vi på en gräsmatta och åt körsbär och pratade. Hon hade sovit i 2timmar så hon var väldigt trött men det var skönt för jag var också trött ;) Jag tycker om Ida väldigt mycket, hon förstår mig.♥

Sen gick vi hem till mig, jag städade mitt rum för att vi skulle få gäster. Familjen Waldeck där Amanda ingår, hehe ;)
Ida gick, Amanda kom och vi hade det jättemysigt. Vi skrattade åt vurpor, brända mandlar och husdjur, hahah! Sen hittade vi mina gamla dagböcker och "Mina Vänner" böcker som vi skrev i bara för att det var mysigt! Jag har alltid så roligt med Amanda, tack behövde det♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG vännen min <3

2011-07-03 @ 00:34:05
URL: http://idaaaaass.blogg.se/
Postat av: majaaan

fina människor på bilden där <3 Saknaaar dej olivisen ! Vi ses den 6e eller va de va ? :D ons tror ja ;) Fiiiinn header btw ! Looove (L)

2011-07-03 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0