Om jag står på tå är jag nästan lika lång som du

De senaste två dagarna spenderades med mina fiina vänner Milla, Emilia och Emma! Vi är nu allihopa bloggare till en fotoblogg som heter trohoppfoton som du kan hitta HÄR!

Först blev det lite snack i soffan och bild tagning



Sen skulle vi sätta upp tältet och tillslut hamnade den på studsmattan!






Snart var vi på väg för att inhandla tacos!



Efter maten och efter lite dans hamnade vi ute i tältet för att göra i ordning det

Amanda ville helt plötsligt inte alls sova i tält och blev jättedeppig! xD
Fast, till Amandas stora glädje så tog vi sönder tältet... Eller Milla och Emma gjorde det!

Medan Emma och Milla var ledsna...


Så vi flyttade in till Millas rum och var uppe till 4 på natten då vi bestämde oss för att sova! Sen väckte Amanda, Emma och Milla mig vid kvart över elva och jag blev liiiite arg, hehe.


Resten av dagen spenderade vi trötta, vi gick till en åker med bönor, cyklade och köpte glass, dansade och massa annat!

Ett under hände! Amanda lät Bella sitta i sitt knä och hon klappade henne! För ni som inte vet så har Amanda varit jätterädd för hundar och för Bella ;)


Jag hade det hyperroligt tillsammans med er! Hoppas vi kan göra det snart igen!♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa det tycker jag! tack för ett underbart dygn, en rolig kväll, knasigt galen natt, sur morgon, en lite småtrött dag och det bästa sällskapet <3

2011-07-16 @ 23:00:37
Postat av: Emma

Hey! Haha, det var inte bara Milla och mitt fel att tältet pajade, det var en gemensam insatts(A)



Men snart snart snart igen får vi träffas!:D<3<3 När vi är tillsammans, vet man aldrig vad som kan hända!:D<3

2011-07-17 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0