Shut it down

Jag har haft ett par underbara dagar, lite för regninga förutom idag ;)
Att träffa Ida som jag har saknat sååå mycket var underbart, älskar att bara sitta och prata med dig♥
Varit med Emma och sen med Emma och Milla, ni är så mysiga mina galna vänner♥
Träffat kusiner och faster och farbror! Roligt!
Imorron åker jag till x-holm och kommer hem den första igen så ni får ha det bäst till dess. Men innan jag säger hejdå måste jag länka till en bild på Peeta(Josh Hutcherson) och Gale(Liam Hemsworth)!
Klicka HÄR och bläddra ner! Den är typ AWSOME!
blogg.se ville inte lägga upp mina bilder...

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, de var faktiskt riktigt, riktigt bra!

2011-07-28 @ 18:12:31
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0