In The World

På stranden, beach handboll, kompisar, sol och hejaklacking^^ Min dag!

Plus att vi vann! Fatta vi vann! Vi vann allt! Skolor från hela skåne var där i Helsingborg. Lunds handbollsklass Järnåka var med och i finalen vann vi över dem! De trodde att de skulle vinna så därför så sängte de sig själva, det är inte bra att underskatta, hehe ;)
Ni skulle varit där, i finalen så satt jag, Maja och Ida och typ hoppade på läktaren, skrek positiva saker och bara var helt galna! Alla kollade konstigt på oss som om de trodde vi var typ galna på riktigt!
I sista sekunderna så gör vi ett mål och det blir 6-6. Så det går till Sudden Death, nästa som gör mål vinner. Uppkast, Erik kastar sig upp och vi får bollen, passar den mot Rebecka som far iväg och BOOOM! Hon gör MÅL! :D :D
Vi ställde oss upp och skrek! Alla i åttan sprang ut på planan kramades, hoppade och bara skrek! Alla var så underbart glada! Jag typ rös! Åh, underbart, typ en så perfekt stund! Bästa stunden med klassen hittills!♥

Bilder!

Mycket folk!

Vackra Maja ♥

Något roligt hände visst precis då jag tog kortet ;)

Jag, Sigrid och Hanna :)

Mynta, Alice, Maja och Diana♥

Mitt i spelet!


Idas fiina tröja^^

Alice♥

Jag och Maja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0