If you could see me. You would know.

Jag vet att jag inte har varit speciellt bra på att uppdatera på den senaste tiden. Jag har liksom inte bara känt för det ;)

Fredag: Det blev avsked från mina underbara ungar. Som vägrade släppa mig och Maja, även några killar kunde inte sluta krama oss. Tillslut kom jag därifrån, torkade bort någon tår som hade trängt sig fram och begav mig mot stan!
Där blev det Vänner, Joj och sen Under Ground som är Immanuelskyrkans ungdomsställe. Dagen gick fort och snart var jag hemma igen. Där jag somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Lördag: Upp klockan 9, klockan 10 var man i stan, halv tolv så var man på tillsammans i Osby. En härlig dag tillsammans med mycket trysilfolk och andra vänner. Möten och roliga aktiviteter.
Klockan halv 11 var man hemma och då la man huvudet på kudden igen.

Söndag: SLAPP!

Nu är det måndag och jag saknar mina barn! Jag saknar min lilla bubbla och jag saknar att inte ha några läxor att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0