Om detta vore min sista kväll så var det en bra kväll.

(Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera har bara gjort saker hela helgen och har inte haft tid.)

På lördagen så skulle världen gå under så det var vad alla snackade om. Jag hade en underbar kväll på Lomma Beach med 16 andra tjejer och killar mellan åldrarna 14 - 25, jag älskar när alla åldrar kan träffas och hänga! Vi hoppade från sanddynor, lekte lekar på stranden, doppade fötterna, åt god mat, dansade till WAKA WAKA, körde maffia, fotade och hade sköna samtal som man verkligen behöver <3
Nu gick inte jorden under men om den hade det så hade min sista kväll varit underbar!<3



Galna Sara som vanligt xD


Ja, här har Kalle precis dragit ner både mig och Sara i sanden...



Oslagbart Julia! :D

Undrar var Milla och Kajsa ser här xD

Denna sista bildern är Julia Dahlgrens! :)

Det blev en bildbomd :D Ska jag kanske lägga ut dessa bilder på facebook?^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, ja facebook!! ;) HAha, så NÖJD Calle ser ut efter att ha fått ner oss båda på marken! :P



SÅÅÅ otroligt fina bilder du tagit, älskar färgerna i dem!!



(och älskar sköna samtal <3)

2011-05-24 @ 21:08:07
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0