Time to say goodbye, for now. 23 days.

23 dagar kvar tills åttan är slut. Det är sjukt. Jag kan inte fatta att efter sommarlovet kommer jag vara en 9:a. Vi kommer vara äldst på skolan! Jag förstår inte vart tiden tog vägen! Jag kommer ihåg en tid när min kompis sa "Om två år så börjar du 9:an!" och jag sa "Men det är långt kvar tills dess!" och skakade bort tanken på att det snart närmar sig.

Men i alla fall min dag har varit bra men jag saknar sommaren och värmen!♥ Tycker det ska bli varmt igen!

Nu...

Då!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hjälp du börjar nian unge :o Du är typ... gammal XD

Men håller med, sommaren och värmen får gärna komma tillbaka! Även om det här vädret får mig att tänka massa på nyhem (A)

2011-05-19 @ 07:02:01
Postat av: Amanda

Hej :)

Tack så jätte mycket för alla kommentarer! jag uppskattar dom jätte mycket ! de gör det värt att fortsätta blogga :) blir alltid glad när jag ser att du kommenterat.

jag gillar din blogg det är väldigt fina och orginella bilder här !:D



MvH urminsyn.se Amanda

2011-05-23 @ 00:41:44
URL: http://urminsyn.se
Postat av: Marlene

så fin den första bilden var <3

2011-05-31 @ 20:08:31
URL: http://acupofh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0