29 - 30 Oktober: Let's get CRAZY!

Förra helgen var jag ute i ett hus mitt på landet(emma) med några underbara vänner(annika, asse, maja, milla, emma och jag)!
Vi tvingades ut i deras loge(lada) för att hämta ett äpple och blev skrämda av Sara och hennes pojkvän, kollade på skräckfilm, åt massa god mat, hade massa snack och var totalt galna tills halva gruppen somnade vid fyra medan jag och milla fortsatte en halvtimme till!
En underbar helg, detta borde göras mycket mycket oftare! Tack alla ni som gjorde min helg fantastisk♥



Skrämmarna ;)
Gissa vad detta är?

Det är en glasstårta! Emmas mamma nämligen helt sjukt duktigt på att göra glasstårtor!


Sen blev vi väldigt galna och sprang runt i hela huset och målade på varandra...








Sen blev det natt och morgon xD



Ja, en galen men underbarhelg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0