London baby!

Att vara i London var så otroligt spännande, roligt, fantastiskt och otroligt! Man fick upptäcka så mycket, gå väldigt långt och vara glad.
Här kommer några av mina bilder. Jag använde mest mammas kamera och jag har inte lagt in de bilderna på min dator än så ni får lite olika bilder från min kamera. Lite suddiga och sånt men det får ni leva med :)

I London Eye med utsikt över The House of Parlament.

Jag och Pappa när vi åkte en busstur genom hela London.

Detta är en marknad på Covent Garden som hade stora, röda julkulor i taket ;P

Westminister Abbey där vi var på gudtjänst! Fatta vilken otroligt stor kyrka!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, vad söt du är på bilden med din pappa! Rådjursögon!

2011-11-15 @ 17:35:35
URL: http://fromtheheartofsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0