Sköldpaddan, ekorren och björnen var hemma hos Jordgubben!

Denna veckan har jag haft fullt upp öppet hus på gymasieskolorna nästan varje eftermiddag och sen har jag varit mycket med kompisar. Så att sitta framför datorn är inget jag har prioriterat. Men nu kan ni få en snabbt uppdatering om min vecka:

Måndag: Skola. Plugga med Tor. Plugga själv.
Tisdag: Skola. Träffa Maja och bara prata, göra varmchoklad även fast min inte var varm och sitta i hennes trädgård bara för att det är supermysigt och för att man pratar så bra där.♥

GÖTT!!

Onsdag: Skola. Öppet hus på Spyken. Sen blev det BREAKING DAWN part 1! Den var faktiskt riktigt bra så kan rekommendera den fast filmen är nog bättre om man läst boken :)

Torsdag: Skola. Träffa Maja sen även Benjamin och Joar! Öppet hus på Katte. Ladan! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, Breaking Dawn p1 var bra. Faktiskt. ;3 Så nu väntar man på p2 ... och tycker fortfarande att "Genom dina ögon" är bäst. Right? ;)

2011-11-27 @ 18:46:13
URL: http://littlemissdreamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0