Sök först hans rike och hans rättfärdighet så ska ni få allt det andra med.

Sen blev det lördag och vi låg tre stycken i idas säng, jo den är bred men det är fortfarande för många i en säng xD Så ja vi hade knappt sovit någonting och de timmarna vi sov sov vi dåligt. Asså inte så men Maja du rörde dig väldigt mycket!

Klockan nio ringde mitt alarm. Då var det dags för Tillsammans med Asse och Milla! Jag mådde inte jättebra, ont i huvudet och yrsel, så jag åkte faktiskt hem vid fyra. Fast den tiden jag fick där var jätterolig, skrattade mycket vilket kanske inte gjorde min huvudvärk bättre men jag kände mig i alla fall bättre :)
Ni är fett roliga att umgås med! Tack för att ni frös med mig!♥

Vi hittade roliga saker att sitta på i en park! Barbasakerna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0