Fågeln som flög förbi viskade ditt namn.

Hemma från ett galet dygn tillsammans med T.C.Oare! Det var verkligen jättebra, känns som det var så längesen vi sov över tillsammans!♥ Det var underbart! Bilder och info kommer senare ;)

Idag träffade jag min fiina Ida. Vi såg en hemsk men jättebra film, pratade massor, kollade gamla babybilder(idas idé xD), jag var extremt förvirrad och båda var jättetrötta men det var supermysigt! Kommer sakna dig Ida. Vi får träffas så fort vi kan sen när jag kommer hem!♥ 

Söööta bilder från i somras! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jättemysigt. Och jättekul när du virrade om att det var bra att bråka, men ändå inte. HAHAHA

älskar dig, fina du!

2011-10-30 @ 23:50:26
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0