Du var den som gjorde mig till den jag är idag.

Denna veckan så har jag träffat Milla occh shoppat och sen åkte vi hem till henne och dit kom även maja, amanda, emma och asse och vi hade en jättemysigt kväll tillsammans. Med mycket mat, skratt och galenskaper.

Sen på onsdagen åkte jag till emma och vi rensade hennes garderob, skrev och skrattade tills vi båda grät. Eller tills hennes syster Sara skickade ett sms kvart i fyra och sa att vi hade väckt henne. Då blev vi tvunga att lugna ner oss lite. Hehe.

Åh, jag bara älskar lov. Man blir så fri och glad och man kan göra så himla mycket roliga saker :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahha, ooh ja!! Vaknade av ditt skratt, jag blev ju glad såklart. Men hade hellre hört det några timmar senare! :P

2012-04-05 @ 18:32:33
URL: http://andraaugusti.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0