Hon gråter inga tårar, hennes tårar är förbi.

Nu var det ett tag sen jag bloggade så jag tar och berättar om mig helg.

I fredags så träffade jag mina två underbara vänner: Milla och Emma. Vi fikade tillsammans på graffiti och sen år vi kvällsmat, snackade om allt mellan himmel och jord och lyssnade på den melodifestivalen musiken som spelades om och om igen.
Vi gick till agape där milla och jag fick fnatt och sprang ut på stan utan skor eller jackor och satte oss typ vid botulfsplatsen och snackade och skrattade maaaassor! Folk kollade konstigt på oss men nu i efterhand inser jag varför ^^
Sen hade vid det mysigt på agape med skratt och snack och flumm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0