Vi bränner upp staden och lämnar bara lågorna kvar.

En eftermiddag på agape med milla, asse och maja. Vi lagade massa köttfärs och pasta, åt kladdkaka med massssssssor av grädde, milla och asse bröt ut i gräddkrig medan jag och maja bara gapskrattade. Vi hade mysiga snack i soffan med filtar och kuddar, sen tände vi ljus så det luktade bränt överallt.
Sen gick maja och lämnade mig med galningarna. Vi snackade mer och myste i soffan. Vi diskade och sen blev det miniöversvämning...
Sen blev klockan mycket och att bussen hem tar sin tid, speciellt om man bor i Dalby. Vid busstation fick milla damp på en buss där någon hade skrivit att Polhem sög så hon skrev att Katte sög och massa annat dumt som jag inte tänker skriva här. Sen spottade hon efter bussen och jag och asse kunde inget annat än att skratta.

Nu blev texten lång men jag ville bara komma ihåg allting. Jag älskar alla mina vänner så underbart mycket, men jag vet inte jag skrattar med så mycket som när jag är med er. Ni får mig alltid på bra humör och om man bara känner för att gråta så finns det alltid någon som gråter med dig.
Jag älskar er så mycket mina tco:are♥




Kommentarer
Postat av: Emilia

Det var supermys!♥ Man kan börja undra och tro att det var riktigt hemska saker jag skrev på bussen när du säger så ju.........xP

2012-02-15 @ 22:41:58
URL: http://hairspraywithgrease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0