2011

12 månader, 365 dagar, massor med timmar och ännu fler sekunder. Jag levde genom de alla och upplevde så himla mycket men det blir för svårt att skriva ner allt. Det finns ändlöst mycket så ni får ett litet smakprov från varje månad.

Januari 2011, dansade jag massvis. Jag spenderade massor av tid i lillasalen i kyrkan. En Januaridag så var jag där med dessa galningarna + milla.


Februari 2011, kommer alltis stå ut lite. För sportlovet 2011 så åkte jag med massa kristna ungdomar till Trysil. Där åkte vi skidor, hade asroliga eftermiddagen och mysiga kvällar med andakter och fina snack.

Bilderna är dock inte mina utan Julia Dahlgrens som också var med på lägret.

Mars 2011 gick väldigt upp och ner, jag grät mer än någongång på året men det fanns även mycket skratt. Speicellt när vi hade vårt underbara joj-läger, innan der lägret hade vi inte haft ett läger sen 2009. Så det var efterlängtat.
Jag förälskade även mig i mina prickiga skor.


April 2011, där vände det igen. Jag blev gladare och skrattade mer. Jag fick påsklov och var mycket med kompisar som fick mig att skratta som fick mig att må bättre. Dessutom blev det äntligen varmt!





Maj 2011, då skulle jorden gå under, jag spenderade en underbar övernattning med underbaraste, galnaste tco:are, jag läste mycket, fortsatte träffa mina fiina vänner och det var även valborg/första maj vilket var fantastiskt!




Juni 2011, åh underbara juni. nyhem, vi vann ov och en resa till liseberg, skolavslutning, sommarlov. bara lyssna på det. underbart. men det fanns även förändringar och svårigheter fast med det kom mycket kärlek.




Juli 2011, den enda månaden på året utan skola, värme, bad, vänner, semester, åh underbara värme! Här sov jag över med Sara och kollade på Harry Potter premiären, sov mycket över med Emma, var på gullbaranna med familjen och på amandas födelsedag kom amanda och millas familjer och vi såg massa awwwsome band, sov över med milla, emma och amanda, jag och milla satt mycket på åkern ute vid mossen, var på spa med släktingar, badade och cyklade till Lomma flera gånger.



Årets min och Emma bild kom från Juli 2011♥

Jag och Milla försökte även cykla på åkern...

Augusti 2011, sista veckorna med sommarlov, nian började, jag fyllde 15 år(!!), jag och maja kastade gräs och drack mycket moster, livet gick tillbaka till det normala. det var inte roligt men kanske var det lite skönt.



September 2011, jag och maja umgicks hela tiden, det var så mysigt, det var fortfarande varmt och vi började umgås mycket med shahin. det är väl det som står ut mycket under september. även att det fanns mycket toppar men även dalar. men det hände även mycket annat.



Oktober 2011, det var en bra månad, även fast det var just oktober och hösten kom. värmer höll sig ett tag men den försvann sakta men säkert, vi hade halloweenfest hos emma, jag träffade sara, ida och självklart maja. jag och maja gjorde även en impulsövernattning hos henne, fast det största som hände var 14 oktober, oneday.



November 2011, nu kom kylan, nu började den verkligen komma. men jag åkte till underbara london och vi praoade så jag hade ett bra november. fast sista veckan i november, den var galen, den vände allt uppochner igen.



December 2011, julen, julkänsla, allt kretsade kring julen eller cabaren som niorna sätter upp på min skola. det förde klassen närmre varandra och mycket kändes bra. nyår var underbart, verkligen.


2011. Bra eller dåligt. Det var jag inte om jag kan svara på, men det var svårt och tufft. Det kom med mycket förändringar och jag fick kämpa mycket, men jag stod aldrig ensam. Detta året fick jag reda på vilka mina sanna vänner var och de som visade sig vara sanna kom jag väldigt nära.
Många skulle kalla detta året då jag gjorde revolt mot mig själv. För jag tror att jag också skulle göra det. 2011 var året då jag gjorde vad jag själv ville och inte vad alla andra ville att jag skulle göra.
2011 var svårt och tufft och jag hoppas att 2012 kan bli lite lättre.
Men jag älskade 2011, visa delar i alla fall. Det kom mycket minnen från 2011. Mycket fiina minnen som jag föralltid kommer minnas.
Tack alla ni som stod vid min sida, tack alla ni som var med och gjorde mitt 2011 lite gladare, lite lyckligare♥

Kommentarer
Postat av: Lucia

Du verkar ha gjort mycket intressent i år... åh nej, jag menar förra året :)



hihi:)

Kram Lucia :)

2012-01-25 @ 19:08:33
Postat av: Emma

14 oktober, forever in my heart!<3

2012-01-25 @ 21:15:18
Postat av: Asse

hihiihihi du och jag blev snor kompanjoner :D

vi har gråtit och snorat, skrattat och mobbats, kramats och slagits och gjort massa andra konstiga saker, och jag älskar det! Varje liten sekund..<3

Känslan av att vara så sjukt svullen i hela fejset efter en låång stund av gråt och snor, och efter de kunna skratta tills magen gör ont. Obeskrivligt.

2012 kommer bli ett år med dubbelt så mycke snor och 4 gånger så mycke skratt.

älskar dej, min Oliv:))<3

2012-01-25 @ 23:46:26
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/
Postat av: Emma

Bilden från trysil, med dig och några andra -> Hårfärgen du har där liknar sjukt mycket den du har nu :O<3

2012-01-30 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0