Jag söker honom i mina drömmar.

Idag är det onsdag och redan igår vaknade jag och trodde det var torsdag när det var tisdag. Så denna veckan går långsamt framåt. Men imorron är det torsdag och då har jag sovmorgon, det känns bra.

Idag efter skolan tog jag bussen till stan där jag skulle möta upp Sara och ha en mysig eftermiddag med henne och det hade vi. Den var jättemysig, det får inte gå så lång tid innan vi ses ensamma igen. Tycker om dig mycket♥

Men när jag var påväg in till stan och satt i bussen så åkte 5 polisbilar förbi påväg mot gunnesbo och de bilarna ska visst ha åkt runt över hela gunnesbo och letat. Jag vet inte vad som hänt ,men bra känns det ju inte när de har varit en våldtäktman på Linero. Förhoppningsvis är det inte det.

Midsommarafton på Nhem 2010♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0