Tid för förändring. Tid för att leva.

Har haft en asniiiice helg. Verkligen, den galnaste helgen på länge!
Det började med agape där man hade kul med Robin, Emma och Milla :) Sen drog vi hem till Milla och där sov vi över, klippte emma, klippte lugg på milla och färgade mitt hår så jag är officiellt brunett nu! :) Jätteskönt att bara träffas vi tre och ha roligt!
Lördag. Då träffade man ett helt gäng med folk i stan och man fikade och hade det mysigt. Sen drog jag, maja och ida hem till maja och sen drog vi till Kalle och hade det mysigt hemma hos honom med lite annat folk!
Idag så har jag varit på SuperSunday på United. Kan rekommendera att komma på SuperSunday på United! Det var niice :)



Före och Efter


Kommentarer
Postat av: m

''sen drog vi till Kalle och hade det mysigt hemma hos honom med lite annat folk''



ironi..:)

2012-01-30 @ 16:59:20
Postat av: Asse

ahhh! duär brunett, och det är helt sjukt annorlunda! :D

men det är fint!:)))<3

2012-01-30 @ 21:46:31
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/
Postat av: Anonym

i drank too much again last night, damn

woke up with a hangover time to roll up

been workin’ so hard can’t they understand,

so many kids like me, we just wanna blow up, blow up, blow up, blow up,

blow up, blow up

yeah, we just wanna blow up



:)

2012-01-31 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0