De som är smarta, de som har hjärna, de begriper aldrig någonting.

Jag har hört att blogg.se ska ha ändrats massor men själv ser jag ingenting på min blogg..

Ja, ja. Jag har i alla fall haft en upptagen och väldigt fin vecka. I onsdags var mamma och jag och shoppade på entré och jag köpte 3 tröjor från NewYorker och mamma köpte en klänning och en strandklänning från H&M :)

Jag, Mamma och Emmas familj var först på Ingelsta Kalkon och sen åkte jag hem till Emma och sov över men det kommer mer bilder senare ;)

I fredags så fick jag träffa "Nya gänget" eller vad vi än kallar oss. Det var jag, ida, sigrid, sara, maja, kalle, mogard, benne och joar. En väldigt mysigt kväll fick vi på WrapHouse där vi åt nachos. Kul att träffa alla igen eftersom det var så himla länge sen!!

Sen dagen efter åkte jag tillbaka till Emma och sov över där med även Milla och Asse. Mysigt Mysigt med film och snack och skratt och ibland nästan ingenting förutom mys.
Och på söndagen åkte jag hem och träffade Ida.

En av tröjorna från NewYorker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0