Jag minns dig för varje dag för alltid i varje brustet ögonblick i mitt liv.

Igår fick jag äntligen träffa Maja igen som jag inte har träffat på massor och massor av tid.
Det var så mysigt, vi satt och pratade länge och sen åt vi pizza och träffade en gammal konstig man som pratade med oss ett tag, haha.
Senare på kvällen träffade vi även Ida och vi satt länge i majas trädgård och pratade om allt. Så mysigt att vi tre fick tid tillsammans också!
Ida gick hem när klockan började närma sig tolv men jag stannade eftersom jag inte skulle få träffa Maja på jag-vet-inte-hur-länge. Vi gick ut en stund och träffade en nattkompis. Sen gick vi hem till henne och åt nattmat och satt och snackade och skrattade tills klockan blev väldigt för mycket eftersom maja skulle åka dagen efter♥
Älskar dig Maja och kommer sakna dig så mycket, igen!
Vår nattkompis som förföljde oss hur länge som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0