Mitt hjärta slår lite för fort, lite för hårt, hela tiden.

Igår hade jag en väldigt mysig dag. Solen sken så jag låg på balkongen och läste. Sen så la jag mig i soffan ensam och såg en film. Super 8 se den om ni gillar action och scifi!
Sen träffade jag Gylte, för ni som inte vet så gick hon i min förra klass. Så konstigt att säga förra klass... Vi gick i alla fall en mysig promenad  och pratade om massor som hade hänt sen vi sågs förra gången.
Sen var jag även uppe nästan hela och läste. Låg i mammas stora säng. Älskar den sängen.
Jag tycker om att vara ensam. Jag tycker det är skönt. Jag behöver vara ensam för att överleva. Jag tycker om detta.
Konstigt inlägg. Jag kanske är lite konstig just nu men jag vet inte om det är mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0