Vissa får allt de vill ha andra får inte ens vara sig själva.

3 underbara dagar med Emma. Nu är sommaren verkligen igång, jag har varit på Nyhem, i Katrineholm och nu har jag sovit över med Emma. Det är sommarlov!
Vi hade det så mysigt, vi snackade, såg film, skrev, snackade, solade, åt god mat, hade vattenkrig med Sara och André som var på besök! Så mysigt att träffa de!♥ Så mysigt, sen åkte vi hem till mig och gick en lång runda på kvällen, älskar kvällspromenader på sommaren!
På söndagen gick vi på Nova, vi köpte varsin bok, jag köpte ett par jeansshorts och ett linne :) Sen satt vi i min säng resten av efermiddagen och pratade!
Nu kommer jag inte träffa henne på en vecka eftersom hon åker till Vimmerby... Sad.
Det enda som inte var bra med dessa dagarna var eftersom jag trampade på en geting som typ halvfastnade i min fot.. Så ont hade jag.. Men det är väl sommar om någonting ;)
Förresten kolla Emmas blogg som är väldigt fin! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så mysiga tre dagar, ingen sommar utan våra sleepovers och shoppingturer!! Ses på lördag min bästa, får ringas och smsa tills dess. :) Kommer sakna dig massa!<3

2012-07-02 @ 23:40:07
URL: http://letterseveryday.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0