Vi kan inte stoppa imorgon från att ta all vår tid.

Jag vet inte varför men jag fick ett extremt bloggryck. Kanske har det att göra med att det inte finns så mycket att göra i lilla Katrineholm och för att den som är närmst min egen ålder är min lillebror... Men han kan vara okej ibland.
Visste ni att jag har gått ut nian och att ja grät som aldrig förr.
Att jag umgicks mycket med Ida och att jag fick kontakt med en gammal klasskompis som heter Sigrid igen. Jag har haft roligt med Maja den sista tiden vi hade i samma klass. Vi kom fyra i OV när det var spöregn och alla var dygnsura, duktiga var de. Vi hade spexfoto och jag var snövit. Mycket händer när man slutar nian, ibland lite för mycket.
Jag har inte bloggat så mycket men jag tror att pauser från livet är bra ibland. Som Nyhem, mitt älskade Nyhem.
Nu sitter jag i min mormors soffa i Katrineholm, har varit på Vingåker outlet och jag är förkyld. Jobbigt är det men så blir det efter en vecka i tält.



Såhär ser jag ut nu för tiden, dessutom och jag fyller år om 54 dagar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Har ni inget att göra får ni gärna titta förbi här en sväng :)

2012-06-26 @ 22:15:28
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0