Jag är inte av stål, vad är det du tror?

Springa för att hinna med en buss som går om 2 minuter. "Run Forrest Run" Det är nästan omöjligt att springa när man skrattar. Sitta i gräset och andas, pussa på pannor när bussen kommer. Säga hejdå och gå hem och skriva om en underbar dag.

Jag har haft en väldigt spontan dag. Träna med Milla och Asse. Gå i solen och skrika högt. Skratta mycket.
Tänker gå på bussen hem men maja ringer och ska till nova så milla och asse hängde på. Vi åt massa mat, shoppade kläder, lekte med kryckor och skrattade oändligt mycket. Galna var vi också, men jag antar att vi alltid är det.
Jag var så glad idag. Nästan lite för glad för någon som precis har förlorat sin farmor. Men det är okej visst? Det är okej att känna lyckan genom sorgen.

Bilderna är suddiga eller i helt fel fokus men jag är för glad för att bry mig. Jag var för glad för att orka fixa med det då.


Asse och jag testade asballa solglasögon, som asse sen köpte + att asse älskade majas kryckor och hoppade runt som en väldigt söt galning!

Jag och Milla hittade läppstift på The Bodyshop som är nyöppnad på nova!

Tack, tack för allt. Jag älskar er♥

Kommentarer
Postat av: Asse

har jag sagt till dig att jag tycker att vi är bäst?

för det tycker jag! :D <3

Puss på dig söta unge :*

2012-03-29 @ 22:14:43
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/
Postat av: Emilia

♥♥

Tack själv! detta är en sån dag som man aldrig glömmer, helt underbart. Älskar dig med otroligt mycket <3

2012-03-29 @ 22:45:55
URL: http://hairspraywithgrease.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack så jätte mycket olivia, vad glad jag blir^^ ♥

2012-03-31 @ 14:06:29
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har gjort om på din blogg!! Jätte snygg blev den, älskar headern!<3<3

2012-04-01 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0