Just nu går jag hellre vilse än hittar rätt.

Jag var borta länge, men nu är jag här med bilder och minnen.
Bal och sen ett fint mms från Ida.
LISEBERG!
Asse skrev att jag var älskad.
Det blev grillkväll med massor av awsome folk!
Sen blev det sova över hos ida. Sitta uppe hela natten och prata. Kärlek på det.
Sen blev det eurovision kväll med flummiga personer! Vi satt på taket mitt i natten och sen kom vi knappt ner(asse och annika) och så sov vi hos mig.
Sen blev det måndag igen och dessa underbara vännerna tog hand om mig. Ni är guldvärda <3<3 Tog också en spontan myskväll med ida där vi drack massa te så nu kommer jag behöva gå på toa hela natten! Men det var det värt. Underbara underbara underbara.

Kommentarer
Postat av: DIN Ida

Jag kommer ta hand om dig igenom alla tårar.

Jag älskar dig olivia, och jag är så glad över att jag har dig.

Fina vän<3

2012-05-29 @ 22:05:17
Postat av: Ellen

Härliga bilder :)

Man blir bara så glad när man läser din blogg!

2012-06-03 @ 20:31:07
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0